Minőségpolitika
A Vám, Jövedéki és Adóügyi Szolgáltatók Szövetsége alapításától kezdve folyamatosan, magas szakmai színvonalon végzi tevékenységét.
A Szövetség célja:
-
egyesíteni és összehangolni a vámközreműködői, vámügynöki tevékenységet folytatók, a jövedéki és az adóügyi, valamint szállitmányozói és logisztikai szakterületen dolgozó ügyintézők és szolgáltatók munkáját,
-
elősegíteni a tagok szakmai munkáját,
-
összehangolni a vám és jövedéki szakterületek érdekképviseletét, együttműködni az érintett adóügyi, valamint szállitmányozói és logisztikai érdekképviseleti szervekkel, szervezni és lefolytatni a szakmai oktatásokat,
-
képviselni és támogatni a tagokat minden olyan esetben, amikor a közös fellépés vagy beavatkozás válik szükségessé a tagok tevékenységét akadályozó, gátló tényezők elhárítására,
-
elősegíteni és támogatni a magyar vámrendszer korszerűsítését és kölcsönösségi alapon a vámigazgatás és a jövedéki igazgatás munkáját,
A Szövetség tagjaitól elvárjuk, hogy:
-
aktívan részt vegyenek a Szövetség munkájában,
-
elfogadják és azonosuljanak a Szövetség minőségpolitikájában és alapszabályzatában megfogalmazott célokkal,
-
munkatársai – rendszeres tovább képzés igénybe vételével – feleljenek meg a változó szakmai követelményeknek,
-
technikai körülményeit a kor elvárásának megfelelően fejlessze,
Annak érdekében, hogy a Szövetség továbbra is sikeresen képviselhesse a tagság érdekeit az ISO 9001:2000 szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszert működtet.